Internetový marketing

Jak najít zákazníka, který ode mne koupí? Musím znát své cíle, znát své zákazníky, nepodceňovat konkurenci, nepřeceňovat své síly a mít perfektně zvládnuté fungování vlastní firmy. Internet je marketingový nástroj. Musí se umět. V rukou laika může napáchat více škody než užitku. Cílem je ale hlavně zisk.

Copywriting

Tvorba kvalitního obsahu webu

V našem případě vždy a pouze SEO copywriting! Jedná se o čisté spojení SEO a copywritingu, tvorbu obsahově hodnotného, originálního a dobře koncepčně řešeného textu obsahujícího předem definovaná klíčová slova v potřebné četnosti, tvarech a hlavně na správných místech. Nepřirozené texty obvykle vyhledávače již dokážou rozpoznat. Styleguide představuje příručku stylu jazyka a tónu komunikace pro tvorbu textů, připravenou na míru Vaší společnosti, brandu, produktu nebo kampani.

Efektivita

Měření a vyhodnocení

Vyhodnocování účinnosti/užitku internetových kampaní, za použítí nejmodernějších analytických nástrojů. Vyčíslení návratnosti investic, poměr vydělaných peněz k poměru investovaným (ROI).

PPC kampaně

Platím za kliknutí potencionálního zákazníka

Silná odnož internetového marketingu. Dobře plánovatelná a měřitelná forma reklamy s relevantními výsledky v podobě „akce“ zákazníka. Neplatíte za zobrazení, ale za reálný klik. Smyslem je ale dovést zákazníka ke konkrétnímu kroku. Konverzí pak může být nejčastěji nákup, ale i vyplnění dotazníků, přihlášení k odběru newsletteru, nebo třeba registrace na stránkách klienta. Dobře nastavená PPC kampaň může i s menší četností prokliku dosáhnout vyššího konverzního poměru – jen klik potenciálního zákazníka je žádoucí.

Sociální sítě

KDE SE CO ŘÍKÁ...

Dříve ztráta drahého času, dnes nepostradatelná součást mixu kvalitního online marketingu. Sociální sítě poskytují virtuální prostor pro komunikaci mezi lidmi. Dávají možnost vytvářet profily, komunity a skupiny s určitou oblastí zájmu, komunikovat spolu, sdílet informace, fotografie, videa... I Vy se můžete stát členem komunity/skupiny s oblastí zájmu související s Vaší činností. Musíme si však uvědomit, že sociální sítě dávají do rukou zákazníků firem silný nástroj na projevení svých názorů, proto je potřeba být připraven reagovat na příspěvky uživatelů. Lidé se častěji dělí o negativní zkušenosti.

Zaujali jsme vás? Kontaktujte nás.

Kontaktovat